сряда, 30 юли 2008 г.

Четене какво пише между редовете

Тъй като това е първия ми политически "пост", ще си позволя да кажа повече за това, доколко се интересувам от политика и колко често имам мнение по въпроса.

Аз съм от хората, които не гледат новини по телевизията и не четат вестници. Причината за това е, че и двете ми действат твърде депресиращо. Често единственото което се търси е сензацията, затова занимават хората с убийства, съдилища и лични драми. И хората четат! Това си е много полезен инструмент за отвличане вниманието на тълпата, при това струва ми се никога не се изтъпява. Докато всички четем за запалил се влак, медиците в либия или друга нашумяла тема, политиката си върви, а в България политика = далавера. Това разбира се не сме го измилили тук. Политиката е власт, а там където има власт има "далавера". Така е по цял свят, при нас просто е в по-големи (като процент) мащаби и по нагло, нескопосано и безочливо. А и ние търпим повече от средностатистическия европеец, така че "не е луд който яде баницата .... " и нататък си го знаете. То в политически вариант струва ми се е "... а който го избира".

Единствените новини които чета са в интернет. Там като че ли "покварата" още не е достигнала с пълната си сила. При това чета от време на време. Държа да заявя, че макар да имам ясна позиция по някой въпроси, винаги разсъждавам на базата на частична информация. Какво се казваше в сериала "Ало ало": "Не мисли! Ти нямаш достатъчно информация за да мислиш."

Само дето аз не искам да не мисля ....

Няма коментари: